sznelvn herkese merhaba bebeğimin daha yeni altta dişi çıktı iki tane biri biraz büyüdüğünden beri göğsümü ısırmaya başladı ısırıp bırakıyor emmiyor eskisi gibi bu durumu yaşayan var mı acaba normal bir durum mu uzun sürer mi