İyi akşamlar hanımlar 🙋🏻♀️ Oğlum göğüslerimi ısırdığından dolayı yara oldu. Sağım da yapıyorum onun da etkisiyle giderek kötü oldu. Emmeye başlayınca çok kötü sızlıyor. Tahinij üzerindeki yağ iyi geliyordu ama artık fayda etmiyor 😔 Öneriniz varmı ? 🌸