Merhabalar sevgili anneler;
Kızım 49 günlük ve 7 gündür kakasını yapmıyor. Hem anne sütü (ağırlıklı) hemde mama ile besleniyor. Gazlıda bir bebek. Gaz için mi ağlıyor kakasını yapamadığı için mi anlamıyorum çok huzursuz canı yanıyor anlıyorum çünkü taö gülücük saçıp agu gugu yaparken bi anda ağlamaya başlıyor. En son yaptığında işte geçen hafta önce kuru yapmıştı böyle kahve telvesi gibş sonra normal yumuşak kıvamlı beline kadar çıkmıştı hatta🙈 7 gün oldu karnında belirgin bi şişliği falan yok ama işte huzursuz probiyotikli damlası var onu da kullanıyorum. Varmı bu konuyla ilgili tecrübesi olan?