ikiKudurukAnnesi içi boş gibi duruyordu evet. Bu durumu en iyi fark etmenin yolu,duşta veya duştan çıktıktan hemen sonra ayakta iken kontrol etmek. Bu şekilde çok daha anlaşılır oluyor,doktorumuz da bunu söylemişti. Onun harici alt temizliği yaparken bezli bebekler için söylüyorum,ıslak mendille silerken torba da hareket eden birşeyin olup olmamasından da anlaşılıyor veya parmakla hafif hafif kontrol edilebilir. Şuan bizimki torba içinde hareket ediyor ve sol tarafa göre küçük ama ameliyat olduğu araya göre büyümüş yine baya. Ayakta iken kontrol ettiğimde de yine içi dolu duruyor,torba yukarı doğru çekilmiş gibi durmuyor. Umarım anlatabilmişimdir 🥲😅ben bahsettiğim şekiller de kontrolünü sağlıyorum artık,sıkıntılı bir durum olursa zaten renk değişikliği,şişme,çocukta aşırı huzursuzluk ağrı hissi olurmuş o zaman beklemeden doktoruna götürmemiz istendi.