Kızlar çok dertliyim oğlum 6 ay 15 günlük sürekli mız mız ne oturmaktan memnun ne yatmaktan uyku saati geldiğinde uyumamak için resmen savaşıyor benimle ayakta sallayarak uyutuyorum ama resmen yattığı gbi kendini kasıp yay gibi geriye atıyor kalkmaya çalışıyor ağlama krizleride var tabi. Uykuya geçene kadar hep bu döngüyü yaşıyoruz. Alttan iki diş çıkmıştı doktora götürdüm neden böyle yapıyor diye doktor normal olduğunu üst dişlerinde yolda geldiğini söyledi. Artık uyutasım gelmiyor oğlumu 5. Ay atağı bir geldi bir daha gitmedi sanki çok yoruldum artık başına gelen aynı durumu yaşayan var mı başka doktora götürmelimiyim sizce