babyaframoms Merhaba hayırlı akşamlar eşim emara girdi sonuç bu çıktı. Doktor yıllık takip önerdi ama başka doktora gitsek mi acaba endişeliyim çünkü.
babyaframoms gizemm01 teşekkür ederim gideceğiz inşallah da basit bişey dedi doktor iyice irdeledim ama riske atmamak gerek tabiki
gizemm01 babyaframoms basittir öyle olmasa doktor farklı testler vs isterdi farklı şeyler konuşurdu ama gene de her zaman iyidir farklı doktordan da fikir almak.