Uzun süre kullanabileceğimiz anne yanı da olabilen bir beşik arıyorum ama yorum okumaktan yoruldum açıkçası burdaki annelere daha çok güveniyorum lütfen ürün tavsiyesi verin deneyimli annelerim🥲❤️ yatağımız biraz yüksek bazalı olduğu için. O yüzden bebeğin çok aşağıda olmasını da istemiyorum belim ağrıyor gece alırken filan. Şuan 4ay 10 günlük bebeğim.