aslm1453 benseninanonim sakın biberon kullanmayın mama verseniz bile şırınga kullanın ben dinlemedim biberon verdim hiç emmedi daha sonra benimde ilk bebeğim tecrübem yoktu
benseninanonim aslm1453 bazi bebekler hem biberon hem meme aliyor bazilari da tamamen reddediyor maalesef ben de korktugum icin vermiyorum biberon🥺
aslm1453 benseninanonim zor ama bi o kadar da güzel bir duygu herkesin düşüncesi farklı tabi ama bence bir kardeşi olmalı insanın 🫠