metehan1810 Ay atağı mı başladı gaz sancısı mı var anlayamadım hiçbir şekilde memeyi ağzına almıyor. Ağlamaları çok uzun saatlerce susmuyor. Normalde emerek uyurdu böyle uykuya da geçemiyor uyumadıkça daha da ağlıyor. Çıkmaza girdim başına gelen illa ki vardır ne yapmam lazım
sceylan metehan1810 aynısını yaşadık zıplayarak emziyordum ya da biraz sallayarak uykuya dalınca uykuda emziriyordum
Beyzaveduru Atak başladı muhtemelen. Kucağınıxda gezdirerek yatarak veya loş karanlık ortamda emzirmeyi deneyin biraz sürüyor ama geçiyor emzirmeyi bırakacak diye pes etmeyin sakın uğraşın
metehan1810 Zıplayarak bile durmuyor ben de huzursuzken öyle yapıyordum hatta pilates topuna oturup emziriyordum ama şuan hiçbirine kanmıyor. Uykusunda emzirmek de mantıklı bi de öyle deniyim