Ayseee12_ merhaba, elleri ve dizlerini kaldırınca karnından hafif yukarı kaldırabilirsiniz ya da dizlerini karnına doğru itebilirsiniz destek olarak. Ben 3 4.aydan itibaren ayakta dik tuttum hep önce kısa aralıklarla sonra uzun. Bu sayede bacak kasları kuvvetlendi baya. O yüzden bol bol ayakta dik tutun. Emeklemesi için de önüne ilgi çekici oyuncak koyup uzandıkça arkadan ayaklarını ittim. Ama benim bebe emekleme pozisyonuna kendi kendine geldi ben onu görünce destek verdim. bazen yüzüstü yatıyorken ellerini emekliyormuş gibi ileri doğru hareket falan da ettirdim. Bu şekilde yapabilirsiniz 😇