Kızlar Aralık ayında kbb’ye gittim boğazımın sağ tarafında tiroidlerin olduğu bölümde bir şişlik elime geliyordu ve ağrısı da oluyordu KBB ultrason çekti ve kan tahlili yaptı bunun sonucunda tiroid iltihaplanması olduğunu söyledi 2 tane kortizon iğnesi vuruldum o ara geçmişti bu aralar tekrar yeniledi ben de devlette bir doktora gitmeye karar verdim o da bana sende reflü var o da yapabilir dedi kan tahlillerime baktı vücudunda herhangi bir enfeksiyon yok dedi ultrason sırasında 12 marta verdi ama ultrasondan sonra görüşelim dedi böyle bir şey başına gelen var mı tiroid hormonlarım gayet normal değer aralıklarında kafam karıştı açıkçası tiroid iltihabı olsa tiroid hormonlarında yükselme veya düşüş olması gerekmiyor mu ama benim tiroidlerim normal değer aralıklarında böyle bir şey yaşadınız mı bu arada haşimato’dan da şüphelendi onun için de bir tane kan tahlili yaptım o da normal çıktı bilginiz var mı acaba