hemshireanne bizim doktorumuz 400gr az buldu. Sanırım benim takılmama sebep olan da bu oldu. Şimdi de diş yerleri belirginleştiği için huysuz sanırım 4.ay atağını aştık herhalde bu saatten sonra olabilir mi bilmiyorum ama…. İştahsızlık zor cidden. Sabah 5.30dan beri bu saate 350ml mama yemiş inanılmaz yani… ve kusması da var azcık. Sağlıklı olsunlar bebekler hasta olmasın🙏🏻
Ben gece uykusunda besliyorum açıkçası ya… doktorumuz da 4 saati geçirme gece de dedi. Böyle dolu dolu bi 120cc içtiğini görmedim çok nadir içiyor benimki….
Yine de maşallah diyelim bebeklerimize 🧿🧿🧿🙏🏻🤍