Kızlar bizim bebek gazdan yemiyor saatlerce kolik bebek aglama krizleri yaşıyor ne yapıyosunuz böyle durum yaşayan varmı acaba neler yaptınız gaz damlaları kullanıyoruz gazını çıkartmadan koymuyoruz ama bazı günler kriz yaşıyor resmen neler yaptınız fikrinizi isterimmm