aslymom Bebeğim 8 aydan beri emekliyor normal emekliyordu bugün birden tek ayak emeklemeye başladı bacağına bir şey mi oldu falan baktım ama düzeltir inşallah yarına. yaşayan var mı yürümeden önce öyle yapıyorlar falan demişler
aselikra4 aslymom benim kzıım da 10 ay 24 günlük 1 haftadır bazen tek ayak emekliyor ben yürüme aşaması dıe düşünüyorum
aslymom aselikra4 aynı ay günde başlamışlar o zaman bizde devam edecek demek ki 😁 öyle mi acaba yürümeden önce
aselikra4 aslymom heycanla yürümesini beklediğim için herşeyi yürümesine bağlıyorum inşallah bu da yürüme aşamasıdır