elftty Kızlar nasıl oluyor ne gbi etkileri var birde kaç doz sizin kaç aylıkken yaptirfdnz vb genel anlamda bilgmldrblrmsnz 🌸🌸
duyguloji3478 elftty 7-9-15 aylarında 3 doz yapalım defi doktorumuz o şekilde yaptık bizde yan etkisi olmadı kızımda
ollaluna7 elftty 1 yaşından sonra planladık doktorumuzla 15 aylıkken ilk dozu yaptırdık 20 gün oldu yaptıralı ilk gün hafif ateş ve bacak ağrısı oldu ikinci gün geçmişti aşıları da 15-17-25. Aylarda bexero 21. Ayda da nimenrix olarak planladık
Yazmelegi_ elftty 7-9-21 bexsero 13 nimenrix olarak ayarladık hiç bir sorun yaşamadık rahatsız da olmadı
elftty ollaluna7 çok teşekkürlee nimenrix oldu ama bunu daha olmadı herkrs çok ağır diyor merak ettim
elftty Yazmelegi_ çok tsekkur ederim bzmde üç doz var iki doz da nimenrix sanırım birini oldu acaba neye göre veriyor doktorlar başımızın farklj
duyguloji3478 elftty bu arada bizim doktorumuz nimenrix aşısını tek doz yapalım dedi çok aşı yüklemek istemedi hepsi farklı yapıyor nedenini bilmiyorum açıkcası
ollaluna7 elftty rica ederim ama bebekten bebeğe değişiyor hiç yan etki yapmayan da var sabaha kadar ateşi düşmeyen de belli olmuyor biz çok sıkıntı yaşamadık bir kere calpol verdim sadece o da yetti