Alisalpa medar hastanesi mustafa böncü.güleryüzlü ilgili doktorumuz hep çok güzel ilgilenir kızımla her ay kontrollerimizi yapıyor.birşey olduğunda aradığımda hemen ulaşırım.özel muayenehaneye gidecekseniz eğer kesinlikle esra tırman medar hastanesinden ayrılan çok çok iyi bir doktor kızımın ilk doktoruydu hastaneden ayrıldığı için mustafa beye geçtik esra hanımda çok şefkatli iyi bir doktor