Kızlar oğlum bebek şarkılarını çok seviyo sık sık dinletiyorum ona 7 aylık oldu şuan normal konuştuğum zamanlar çok ilgisini çekmiyor ama Bebek şarkısı söyleyince hemen bana bakıp dinleyebiliyo saatlerce şarkıdan şarkıya göre de tepki veriyor bana acaba normal konuşmaya daha sık mı başlasam şarkı söyleyip dinletmeyi bırakmalı mıyım iletişimini olumsuz etkiler mi