Alyabebek34 72 kg ile hamile kaldım 80 ile doğuma girdim şuan 82 kg oğlum 2.5 yaşında birdaha bebek düşünürsem kesinlikle zayıflamam gerekir şeker tansiyon hep gebelikte çıkmıştı bende ve yaşın daha çok küçük bidaha çocuk istersen kilo vermelisin demişti doktorum 🥲 şuan kadın hastalıkları ile halâ aynı doktoruma gidiyorum her gördüğünde hatırlatır bana kilo vermeden gebelik noo diye 🥰 sağlık açısından da iyi olur