Deletedmom_220 efeninannesi4207 11 ı bende var 12 si arkadaşta var. Pek fark yok ama sen en son çıkanı al
irosiva efeninannesi4207 genel olarak redmi değil ya hiç sevmiyorum iPhone vardı redmi aldım geri iPhone a döndüm poco alabilirsin daha iyi
Sonsuz18 efeninannesi4207 bir senedir 12 pro, kullanıyorum memnunum 13 ünde kamera özellikleri aynıymış ikiside farketmez bence o zaman 13 çıkmamıştı Ben 12 almıştım kamera Önemliyse Eğer 13 Pro daha iyi
efeninannesi4207 Deletedmom_220 öyle mi diyorsunuz ama 12 pro birde note 13 varmış. Pro ne oluyor ki 13 ün prosu yok pro olan daha mı iyi acaba
Deletedmom_220 efeninannesi4207 profosyonel foto çekmeye yarar. Pro not 11 bende ki ama foto çekiminden memnun değilim
efeninannesi4207 Sonsuz18 hadi yaa ama öyle yerlerden alamam telelfon ya ben iki taksitle alacaktım. 12 pro 10 bin tl..13 note 11,500 tl
Sonsuz18 efeninannesi4207 o kadar düştü mü ben 13 e almıştım turkcellden 12 pro daha mantıklı o zaman