Merhaba kızlar, 3 ay 9 günlük kızım 1,5 yaşında british erkek kedim var. Kızım 4 günlük bebekken evim yandı ablama yerleşmek zorunda kaldık. Orda bir sıkıntı yoktu bağırması konusunda ama kendi evimize geçtiğimizden beri kedim sürekli bağırıyor özellikle kızımı uyuturken ve uyuttuktan sonra. Uyandırana kadar susturamıyorum. Bazen çileden çıkıyorum bağırıyorum ama sonra vicdan azabı çekiyorum. Kızımı kıskanıyor elini dişliyor aşıları tam. Kıslanmasın diye onu da seviyorum hatta gece sarılarak uyuyoruz ama bu huyundan vazgeçmiyor. Napıcam bilmiyorum. Sabaha karşı bağırmaya başlıyor eşimde uyanıyor çalıştığı için zorlanıyor haliyle. Eşim sahiplendiricem diyor ben oğluma kıyamıyorum. Nasıl düzelticem bu durumu fikir verin 🙏🏻