nilazra123 Kızım düştü çenesini çarptı hafif şişme var kızarıklık var iz kalır mı yada önerebileceğiniz içeriği temiz krem varmı
MervEslinArden nilazra123 Ben böyle vurmalar düşmeler çarpmalarda anlık yatıştırıcı stick öneriyorum ya başından beri kullanıyorum kızıma stok yapılmalık anında sürersen morarla şişme yapmıyor fotoğraf ekleyim birazdan sticiiğin
forumgurmesi Oyy bal dudak çok tatlı maşallah. Öncelikle geçmiş olsun ben böyle durumlarda bir ilk yardım stick kullanıyorum resmini atayım size çizik morluk yanık vs olunca cok kısa sürede geçiriyor tavsiye ederim.
ebruliev Kafasını çarpmadı di mi? eğer sert düştüyse bi doktora göstermek gerekebilir çizikten ziyade
forumgurmesi MervEslinArden kesinlikle bana hemşire arkadaşım önermişti gerçekten de kurtarıcı bir ürün. Her zaman yanımızda.
sevolin İnternette görmüştüm tereyağ iyi geliyor diyorlardı ama hiç denemedim. Ben hametan kullanıyorum bebeğime böyle durumlarda
nilazra123 forumgurmesi eczanede yokmuş internetten alıyım kızım beyaz tenli hemen kızarıyor çok hassas cildi uzun süre geçmez iz kalmaz umarım