gezenlady Kızlar oglum 8.5 aylık ing keşfette hep bebek spaları görüyorum götürmek istiyorum suyu cok seviyor,avrupa yakası kağıthaneye yakın gittiniz oldumu önerirmisiniz,sizler kaç aylıkken gittiniz?
asellinaninannesiii gezenlady 10 aylıkken götürdüm, öncesinde bazı şartlar el vermedi. Birde bu kadar ucuz olduğunu bilsem her ay götürürdüm çok gazlı bir bebekti. Şimdi de uygu duzeni düzeldi 1 buçuk haftaya tekrar gideceğim
asellinaninannesiii imaddesi Ankara 2000 ödedim . hidroterapi yapıldı jakuzide birde bizimle profesyonel cekim, Bu sefer gittiğimde hidroterapili jakuziye girecek sadece. 1300 du en son. Şimdi güncellendi yeni fiyatına bakacağım 1600 olmuştur tahminen🌸
tayincibires İlk 45 günlükken gittik. Geçen 2,5 aylıkken gittik çok keyif aldı ellerini ayaklarını çok güzel çırptı. Şimdi her ay abone olduk götüreceğiz birçok yararı varmış🌸 biz Diyarbakırdayız.
aybukesimsek gezenlady ben oğlumu 2 aylıkken götürdüm çok sevdi çok eğlendi suan 6 buçuk aylık bir daha belki götürebilirim yaza doğru
Elifsvl 40 günlükken götürdük çok güzeldi aşırı rahatladı ve tüm gün uyudu. Kakasını yapamıyordu masaj sonrası yaptı misler gibi rahatladı 🐥
goldengate gezenlady ben duzenli olarak goturmek istiyorum ama spa suyu temiz olan buna dikkat eden bir yer ariyorum