duyguloji3478 Ankara’da oturuyoruz ailelerimiz yok komşu yok gelen giden yok günde 5.6 saat telefon verdim 18 aylıkken seslenince bakmamasından şüphelenip götürdük psikiyatriye orada da aynı şekil de davrandı ismine tepki vermedi odadan çıktık Umurunda olmadı.doktor ekran yasakladı ve 1 ay sonra yine gelin dedi bu bir ay içinde bay bay ,alkış,ismine bakmaya bakmaya başladı sosyal gülümseme hep vardı göz teması da gayet iyi,herkese güler metroya binince herkese mavi boncuk dağıtır yani.doktorun yanında sadece oyuncaklarla ilgilendi doktora normal gelmedi bu durum nesnelerle değil canlılarla iletişimde olması gerekiyor dedi.umarım uyaran eksikliğidir