Sevgi438 eğer sözleşmeliyse evet 4 yıl aynı yerde çalışması gerekiyor.bundan sonra gittiği yerde enaz iki yıl çalışma zorunluluğu var.Bende sözleşmeli atandım 2020 de.ama ücretsiz izin kullanıp 2021in sonunda göreve başladım oyüzden 4 yılım dolmadığı için tayin isteyemiyorum sistem izin vermiyor.Kardeşimde benimle atandı ama izin kullanmadığı içn yaklaşık bir yıl önce tayin istedi.Yani 4 yılı doldurması gerekir