Kızlar oğlum 3 aylık bugün 2 gün sonra sünnet olucak diye kendi doktorum kalp ultrasonu istedi çünkü ilk ayda bi üfürük duyduğunu söylemişti ne olur olmaz diye bugün bi araştırma hastanesinde profesörden randevu aldım ve doktor kontrol etti kalbini detaylı ve kalbinin dışındaki bi damarın açık olduğunu bunun yenidoğan bebeklerde görüldüğünü 1 yaşına kadar kendinden kapanmasını beklediğini 6 ay sonra tekrar görmek istediğini eğer 1 yıl içinde kapanmazsa anjiyo işlemiyle kapatma ihtimalinin olduğunu söyledi başına böyle bir şey gelen kendiliğinden kapanan var mı lütfen varsa söyleyin