Derinkomm uykusu kendi kendine düzene girdi ama çok zorlandım ben 10.aydan sonra yavaş yavaş düzeldi ama hala meme bağımlısı ve o olmadan asla uyumuyo. Önceden çok kısa uyurdu şimdi yuruyo falan Yoruluyo da uzadı galiba gündüz uykusu dediğim gibi hala ayına göre az uyuyan bi bebek hergün 6daayaktayiz 😁 Allah kolaylık versin çalışınca iş daha zor mecbur uyumak zorunda ama belki bu bahane ile alışır