aysegul_cly cLearQueen yok kullanmıyorum doğduğunda kullanıyordum doktorda kullanma dedi 2 3 aydr kullanmıyorum zaten 4 aylık olucak
cLearQueen aysegul_cly bepantol baby ve mustela kullaniyorum ben islak da birakmam temizlesem de kurularım hiç pişik olmadi ki aşırı hassastır
aysegul_cly cLearQueen bende kuruluyorum ıslak bırakmıyorum ve havalandiriyorum bezi değiştirdim bir kere de pişik kremini değiştirecem recream kullanıyorum bende
sadecoffeee aysegul_cly benim kızımda böyleydi çok ağır pişik olmadığı sürece travozol vs kullanmayın hiç.Elinizden geldiğince her alt açmada yıkarsanız bephantol krem sürerseniz ve bol bol havalandırırsanız rahat eder anca.Diğer türlü kremlerde o bölgede yapışma kapanma yapabiliyor zararlı
aysegul_cly sadecoffeee zaten başka doktora götürdüm çok kullanmanızı tavsiye etmem dedi ben bilmiyordum travazolunyazan doktor hiç öyle dememisti sürüp duruyodum
baerzu Herşeyi deneyip care bulamadıysanız kendiniz domates,portakal gibi asitli seyler tüketmeyin sonucta sütünüzden onada geçiyor yedikleriniz onlarda pisik yapabiliyor
aysegul_cly baerzu yiyordum ikisinide birde öyle deneyeyim şuan geçti ama yine olur duye korkuyorum geciyo geciyo yine oluyor anlamadım bende
larendemir aysegul_cly Aynı sorunu aylarca yaşadık dermatologa bile gittik. Bezini değiştirdim ve ıslak mendil yerine temizleme mendili kullandık hala da öyle devam ediyoruz 1 yaşında şuan. Doktorumuz hamazing krem verdi pişiğe karşı onu kullanıyoruz
aysegul_cly larendemir bende aynı sekil bez değiştirdim bebek temizleme pamuğu kullanıyorum geciyo tekrar oluyor bende recream kullanıyorum birkerede kremi değiştirecem sudokrm ve hametan da kullandım onlarda fyds etmedi
yalcinm aysegul_cly baby turco bizde geçmek bilmeyen pişik yaptı ben de primaya geçtim çişini temizleme pamuğu ile büyük tuvaletini yıkadım lavabonun altında hametan bizde de fayda etmedi hamazinc günlük kullandım böyle mantara yakın pişik olduğunda da Troysd kullandım öyle geçiyor.
aysegul_cly yalcinm ben kış olduğu için pek yikayamiyorum her zmn zatwn doktor bize mantar dedi travazol diye krem verdi l geçiriyor onda sıkıntı yokta bırakınca tekrar oluyor anlamadım bende
glahgul aysegul_cly benimde bebeğim 40 günlük pişik oldu pamuk kullanıyorum her seferinde sudocrem kullanıyorum zeytinyağı kullanıyorum fakat yeterli olmadı .Doktor Trivazol ve bir krem daha verdi ikisini karıştır kullan dedi (bu kremleri çok kullanmamak gerekiyor bence ) geçmeye başladı fakat uzun sürecek sanırım.Bezi mi değiştirmem gerekiyor bilmiyorum.Sleepy kullanıyorum
aysegul_cly glahgul aynn benim de öyle sudokrem kulanma dedi doktorum bana recream verdi travazol beim de geçirdi ama uzun süre kullanmamak gerekiyomus ben bezi değiştirdim geçti ama yine olurmu bilmiyorum geciyo geciyo tekrar oluyor
Eylulzeynep8 aysegul_cly Arko krem varya klasik tüplerde yeşil olan onu sürün hemen geçiyor bi ara oğlum pişik olmuştu ne yapsak geçmemişti Annem eskiden onu kullanıyorduk sür dedi gerçekten işe yaradı
defnesmom3 aysegul_cly bence degsitir bez markasını sleepy kullaniyodum bir ara eşim baby turco aldı kullandım ama onda pişik oldu bir daha da kullanmadım bezden olabilir bezi değiştir bebekten bebeğe değişir hangi bez ona iyi gelir bilemeyiz patates yağı kızartması veya pekmez deneyin pişik için ben denedim bir kere de geçmişti
aysegul_cly defnesmom3 bezi değiştirdim baby turco dan Molfix se geçtim ilk defa duydum patates kızartması yağı