mrlst Arkadaşlar aranızda sivilce ilacı kullanan var mı acaba. Kullandıktan kaç ay sonra hamile kaldınız.
mihramomm1 mrlst Ben bekarken kullanmıştım ama doktorum evlenip çocuk sahibi olmak istersen diye anlatmıştı 6 ay normalde ama 1 yıl beklemen daha sağlıklı olur demişti
ayberkartun mrlst ben kullandım 6 ay kasim ayında bitti bende bu konuyu merak ediyorum canim herkes farklı söylüyor ilaç kağıdında 1 Ay sonra yazıyor eczane 8 ay diyor binkadin dogumcu 3 ay diğeri 6 ay bir diğeri 1 yıl herkes farklı konuşuyor