simqenefes benimde eslem adında bikac öğrencim oldu bu zamana kadar cidden sevimsizlerdi.qma eslem benim çok sevdiğim bi isim kızım olsaydı eslem koyacaktim. Bence tamamen yetistirmeyle alakali ve cocukla qlakali bosey isimle olduğunu düşünmüyorum.begeniyorsaniz koyun.ben koyamadım içimde kaldı.