siyahinci002 kubrayuksell Benimki bunların aynısı ve Gerçekten hem çok şık duruyor hem de kolda ağırlık yapmıyor
canissmom anayimbenn_ bu tırtıklı modellerinden aldım, 22 gram benimki. Gr biraz yüksel alma ihtimaliniz varsa gramını yükseltip adetini azaltabilirsiniz daha mantıklı olur gibi ama tercih sizin
D_deniz anayimbenn_ burma abiye bence. Spor bir yanı yok. Ajda ise hem günlük spor hem de abiyede hoş durur. Setin varsa onlara uygun bir charm yaptır şipariş üzerine. Harika olur
D_deniz anayimbenn_ valla benim bilezik kutumda muz çoraptan daha kalınlar var ya onlardan kestim bi tane koydum orda duruyor. Iyı oluyor
97e anayimbenn_ adana yamuluyor cnm en az 30 olcak o bıle hafıf ama ajdada var elımde oda 10 grm hc yamulyor zıkzak alma bence ama herkeste goruyorum 5 duz ajda 1 zıkzak alıp ortasına koymuslar o ajda bıle 32 olms sanrm