anayimbenn_ Kızlar burmaları severim. Ajdalarda da charmlarla kullanılması aklımı çeliyo. 15 grlık 6 tane almayı düşünüyorum. Ama Burma mı yoksa Ajda mı alayım bilemedim. Hangisi kullanışlı ve şık duruyor. Bana tavsiyede bulunabilir misiniz.
gurbetteanne10 anayimbenn_ ben dün ikili adana burmasi aldım çok güzel görünüyor bakıp bakıp mutlu oluyorum😂
anayimbenn_ gurbetteanne10 hayırlı olsun. Rabbim çoğaltsın 😂 Adana burması benim de var ama günlüğe takamıyoruö. Günlük takabileceğim bir şey istiyorum
anayimbenn_ rana0234 yok takılmıyor fakat çok ben burdayım diyor. Bir de benimkinin iki tanesi kaşlı. 4 tanesi düz. Öyle olunca biraz yaşıma uygun durmuyor
Yusufagahinannesi cLearQueen ay valla ben altın seviyorum kombine çok bağlı spor kıyafetlerle yüzüklerle harika kombinleniyor ama tabi 6lısını bir arada takmayın ben inci ile tek bi erzurum burmasını kombinliyorum çok yakışıyor
Sahingiller_2 anayimbenn_ bugün Ajda bilezik bakmak için gittim. Yani alsanız gram olarak biraz daha kalın bir şey almanız gerekiyor ince bir şey aldığınızda direkt yamuluyor ve baktığımın çoğu sırf kuyumcuda denendi diye yamulmuşlardı 😂 eşim de bekle diğer ay daha kalın bir şey alırız dedi bekliyorum 😀
agitmoms Sahingiller_2 benim 10 gram var 5 tane ama hiç yamulma olmadı hatta oğlum sıkar falan asırı kalın
momzayn Sahingiller_2 şuan 10 gram ajda kullanıyorum hiç egilip yamulmadı ve sürekli komumda hiçte cıkarmadım baktıgınız 14 ayar olabilrmi
Sahingiller_2 anayimbenn_ ay vallahi 15′lik bakmadım ama genel olarak önüme çıkarttı ben onluklara vesaire baktım adam dedi ki eşime evet bunlar bu aralar moda olmuş ama ben yerinizde olsam burma bilezik alırım dedi bunlar hemen yamuluyor dedi hatta böyle bize gösterdi yamuklarda ama kaç gram vardı onlar bilmiyorum
senahicret anayimbenn_ Hayır, 15 gr olanlarda yamulma olmuyor. En azından bende olmadı. Ama 10 gr narin oluyor