Geçen gün annemlere gittim bi kaç günlüğüne
Orda hasta olduk ilk ben oldum boğaz ağrısı halsizlik ve öksürük vardı sonra herhalde bebeğime geçti dikkat ettim kimsede yaklaşmadı ben dışında ama oldu eve geldim ilk nefes alamamış gibi oldu hırıltısı başladı öksürükle hastaneye acilegittik sabaha kadar hava verildi kan alındı ciğer filmi çekildi sabah doktor geldi baktı reçete yazdı gönderdi hıysuzdu gene öğleden sonrada ateşlendi akşam 9 a kadar düşürmeye çalıştım düşmeyince hastaneye gittik soğuk uygulama ve ilaç verildi eve geldik ateşi düşünce sabaha kadar bi yükseldi bi düştü ama şimdi sürekli ağlıyor ilaçlarını verdim uyutuyorum çok uyumuyor kalkıncada çırak cıyak ağlıyor napabişirim doktor bişey demedi ishal gibi de influenza mı rota mı bilmiyorum