crzyanne arsentopik oğlum 2 buçuk yaşında ikinci için aşırı kararsızım eşim yaşından dolayı çok istiyo bana kalsa hiç yapmam ama bazen böyle ilham geliyo eşim 34 ben 26 yaşındayım 😊😊
bakkalemzigi arsentopik 22 ay zorluğu da var güzelliğide ve çocuktan çocuğa değişir kesinlikle oku anladım 🌸
Beraninannesii arsentopik Oğlum şuan 32 aylık bebeğim doğduğunda oğlum 3 yaş 3aylik olucak bende merak ediyorum nasıl bir hayat bekliyor bizi. Küçük bebeklere göre nispeten daha kolay olur gibi geliyor öz bakım becerilerine yavaş yavaş alışmak uzere☺️
bisenakillisinzaten arsentopik 2,5 yaş var zorluğu da var güzelliği de var ama ben memnunum yaş aralığında n
prenses_prens_Annesi arsentopik iki yaş var aralarında zorlanıyorum baya .desteksiz çok zor 🤦ilerisi güzel olacak inşallah 💞
ikibaloglanannesi Bize sürpriz olmadı planlı oldu. Abisi ve kızım arasında tam 26 ay olacak. Doğuma 2.5 ay kaldı🌸