mrvelvin canım öncelikle geçmiş olsun biz atlatalı yaklaşık bir ay oldu anne baba 16 aylık bebe yakalandık. Oğlum ve ben çok zor atlattık. Ben serum yedim dr bebeğime de serum takacaktı ama izin vermedi. Ciğerlerine inmiş zatürre olmuş 4 tane antibiyotik iğne vuruldu. Bebeğime Enfluvir şurup ve antibiyotik şurup ile tedaviye devam ettirdi. Biz de enfluvirin hapını ve antibiyotik kullandık eş zamanlı. 5 gün boyunca hava verdim 4 saatte bir yarım iprasal tam ventolin 2 ml serum suyuna karıştırıp.sürekli Burnuna günde 4 defe serum suyuyla enjektörle aspirasyon yapıp yıkadık. Hastalığın ilk 6 günü bebeğim hep ateşliydi. Antibiyotik iğnelerden sonra ateşi düştü birdaha çıkmadı. İlk 10 gün çok ağır geçti. Enfluvir şurubu ne zaman içse kustu. Ki doğduğundan beri hiç kusmamıştı. Öksürük 25 günde geçti. Biz tam 1 ay yaşadık yani hastalığı canım rabbim kimseye yaşatmasın kimseye dermansız dert de vermesin. Bugünlerimize çok şükür.