AyselGk Merhaba deneyimli anneler 🙏🏻 Bebeğimin doğurduğundan beri boğazında hırıltı vardı. Doktorumuz normal, ciğerlerde sorun yok dedi. Fakat ara ara boğazında balgam da oluşuyor ki uykusundan nefes alamaz bir halde uyanıyor. Hemen ters çevirip sırtına vuruyoruz da öyle nefes alıyor. Belki bir şey olmayacak ama uykusuzluk başımıza vurdu onu gözlemekten. Korkudan aklımız çıkıyor 🥶 sürekli burnunu da açıyoruz ama açarken sadece serum fizyolojik damlatıyoruz aspiratörü sadece burnunda pislik gördüğüm zaman kullanıyorum. Oda nemi de normal🤷🏻♀️ Bunu yaşayan oldu mu? 😥
Mervenejan AyselGk emerkrn dahi hiriltisi oluyor burnunu temizliyoruz bise de cikmiyo ama hirilti devam oda nemi de olmasi gereken seviyede geniz akintisi oluyor galiba 6.5 ayligiz bu arada
byzalkan AyselGk benım oglumda 15.gununden beri aynı sekılde. Burnu tıkalı hırıltısı var ve uyurken veya yatarken tıkanıyor nefesı kaldırıp nefes almasını saglıyoruz. Sımdı 2aylıgız hala devam ediyor. Doktorumuz olabılecegını soyledı ama ne zman gecer bende merak ıcındeyım. Uykusunu bölüyor tıkanıklıgı saglıklı uykusu yok hıc😔
-erCansu- AyselGk geniz eti olabilir mi bnm oglumda oyle kbb gotursenize en azindan iciniz rahat eder
Sevde_Defne AyselGk canım balgam konusunu bilmiyorum da.. Larimgomalazi diye bir olay var.. Benim kızımda vardı.. Uyurken ve meme emerken horlama gibi bazen nefesinde tıkanma gibi ses çıkıyordu.. Aynen bizde ilk zamanlar sesten çok tedirgin olduk hatta bir gece uyuyamayınca doktora gittik bundandır dedi.. Bebek çok küçük doğunca gırtlak yapısı gelişmiyor.. Haliyle gevşediği zamanlarda kapanıyor ve nefes alma zorluğu yaşıyo. Zamanla sertleşiyor dedi ki öyle de oldu.. Kızım 5.5 aylık şimdi bitti sayılır diyebilirim.. Ama bir yaşa kadar da sürebilirmiş.. Netten Bi araştır bak videolar var.. Senin de bebekte öyle mi..
Tunisinannesi Bizde daha dün sikayetlerimiz aynı bu sekilde doktora gittik emerken nefes alamadiği zaman beslenme asamasinda damla damla ciğerde süt akiyor birikiyor buda ciğerde doluyor dedi boğazdaki hırıltıyı guvercın hırıltısı olarak adlandırdı normal geçer dedi bende sürekli burnunu temixliyorum
AyselGk byzalkan aynı durumdayız ya çok korkunç uykuda tıkanması. Gözümüze uyku girmiyor eşimle nöbet tutuyoruz.
AyselGk Sevde_Defne gerçekten bize tam uyuyor bu hastalık. Bu cumartesi detaylı bilgi alacağım doktorumuzdan. Teşekkürler 🙏🏻
Salihakoca Oğlum doğduğundan beri hırıltı burun tıkanıklığı var bizde serum ve aspiratör kullanıyoruz ama hırıltı geçmiyor burnunada bakıldı herhangi bir tıkanıklık yok
Alp-akd AyselGk 6 aylığız 2 gündür benim oğlum da bu şekilde canım bronşiolit olmuş şimdi buhar veriyoruz evde burnunu temizliyoruz sürekli öksürük de var bizim 😏 başından ayrılamıyorum 😏 doktorumuz bebeklerde şuan böyle bir salgın olduğunu söyledi.
Ezgi_Kaya Merhabalar. Benim 4 aylık kızım.Ablasından biraz hastalık bulaşıyor gibi oldu. Göğsünde hırıltı,burun tıkanıklığı olmuştu. Burnu için serum fizyo,göğsündeki hırıltı içinde mustelanın soothing chest rub ını kullandım. Geçti çok şükür. 🌸
eSved Deletedmom413 kızım.10 gun sonrs 4 ayiik olacak bende verebilir miyim ki bizimde balgam ve burun akintisi vsr ilaç kullanıyorum şu an ama