Bizim kedimiz var 2.5 aylıkkenden beri biz bakıyoruz kediye.Bebeğim doğduktan sonra ben de tedirgin oldum ama hiçbir zarar ziyan olmadı.Hatta şu an bebeğim 1 yaşında çok güzel oynuyorlar, kedim de bebeğimi çok sever hep onun olduğu odaya gelir.Amaa bence kediden kediye çok fark var, sakın tekir cinsi bir kedi almayın onlar saldırgan yalıya sahip.Bizimkisi british ve çok sakin mizaç olarak zaten.Bir de kedili yaşamın çocukla en zor yanı tüyler ve süpürge yükünğn artması, ama elleri ağzında dönemi bitince bebeğin o kadar dert olmaktan çıkıyor