Mrb anneler 14 aylık kızımı dün gece itibariyle sütten kesmek zorunda kaldım kızm tüp bebek tedavisiyle oldu durumumun yine tedavi gerektrmesi ve eşimin zamanımz olmadığından kızımıza kardeş istemesi üzere tedaviye başlayacağımdn sütten kesmk zorunda kaldm kendmi suçlu gibi hissedyrm ama bi yandan da hep tek meme emdi ve çok az sütüm vardı gündüz çaliştgm için ztn emmiyrdu sdce geceleri emiodu o da çoğu zmn boş boş hemşireye sordgmda kıznz ztn emmeyi bırkmş dedi kızm bundn dolayı mdr nedir mahsun ama bi o kdr da sinirli kndmi çok kötü hissdyrm tecrübeli anneler durumla ilgili ne yapmam gerekiyo kızmn psikolojisi nasl olacak 😞😞😞