Leylamoznur Kızlar kızım 20 aylık her zaman uykuya direnen ve uyumayan bi bebekti ama bu 20 ay güncellemesinde gündüzlerfe bozuldu 10 da başlıyo güne ve 1 de uykusu gelir uyurdu şimdi yok hep bi ağlama
RabiaOztrk22 Leylamoznur Ah bacım bende 20 aylık kızımdan bildiriyorum bence 2 yaş sendromuna hazırlanıyorlar 🤨 benim kızımda güne 9-10 arası başlıyor 2-3 de uykuya zorla geçiriyorum artık normalde 1de uyuması gerekiyor. Bence birazda artık herşeyin farkında oldukları için onun heyecanıyla da uyumak istemiyor olabilirler. Gece uykusu nasıl
Busrabbb Leylamoznur bu aylarda uyanıklık süresi 5-6 saat oluyor 10 da uyanan bebek 1 de nasıl uyuyacak anlamadım yanlış yazmadınız değil mi ?
Beyzaveduru Güne 7 8 arası başlatırsanız öğlen 12 1 gibi uykusu gelir akşam da 8 de yatar biz hep böyle yapıyoruz. Ama geç kalktığı bir gün herşey tepetaklak oluyordu
Leylamoznur Busrabbb evet gece kesintisiz uyumuyor çok kalkıyoru o sebeple kendi isteği ile her zaman 1 de uyurdu