Öncelikle Merhaba hanımlar. Benim kızım ek gıdaya geçtikten sonra yaklaşık 8 aylıkken bi kabızlık sorunu yaşadı. Şu an 20 aylık hala devam ediyor sürekli ağlayarak zorlanarak yapıyor kaç sefer doktora gittim duphalac verdi ama onu bir türlü düzenli kullanamadık sürekli tükürdü. Bugün baya zorlandı yapamadı çatlayacak boyuta geldi yine götürdüm. Duphalac’ı düzenli ve sürekli kullanmamız gerektiğini söyledi onunla beraber 2 tane merhem verdi çatlağı mevcutmuş. Çocuk cerrahına da gözüktük bu şekilde zorlamaya devam ederse hem çatlak çoğalır hem bağırsağını çıkarabilir dedi ürküttü beni açıkçası. Bu şekilde şikayeti olanlar deneyimlerinizi süreci benimle paylaşır mısınız bu şurubu kullananlar ne kadar kullandı faydasını gördü mü bilmek istiyorum