Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim var ve dogdunda kuvezde kaldı 10 gün kadar ortada sürekli emzirdim ama üzerine hemşireler mutlaka mama veriyordu şuan meme+mama ilerliyorum meme reddi var uykuluyken emiyor daha cok birde tazyikli geliyor sütüm bir çekse tikaniyor ağlama krizine giriyor tekrar deniyorum aynı şekilde hep neyse emmediginde sağim yapıyorum gece 200-220 çıkıyor gece boyu emmezse sabah yine 200 kusurlerde çıkıyor ama ilk sağdım ve 3 saat geçti diyelim tekrar sagmak istiyorum 50 anca çıkıyor çıkmıyor bebeğim emse daha çok gelir inanıyorum ama emmiyor sanırım benim göğüslerim 3 saatte bir dolmuyor sadece anne sütü verenler nasıl yapabiliyorsunuz nasıl doyuyor bende mi sorun var