miraykrm Kızlar merhaba sidefer damla kullanmaya başladım üstünde 1 ay içinde tüketin yazıyor ama bu damla bir ay içinde bitmezki ee birde ilaçta pahalı kullanan var mı bu damlayı çöpe mi atıyorsunuz bir ay sonra
byzyldz ilkimocha normal dozu 1 mil zaten 1 ayda bitiyor bizim demir düşüklüğü var 2 mil iki haftada bitiyor
byzyldz ilkimocha ben de öyle veriyordum doktor yanlış veriyorsun dedi 1 mil dedi düşük çıktığı için de 2 mil dedi tabi siz yine kendi doktorunuza sorun benimki de o sıra altı aylıktı