Geçen ay oğlumun aç kaldığını düşünerek akşam vakti sadece günde 1 kere biberonla verdim ondan sonra memeyi almak istemiyordu resmen psikolojim bozuldu sonra aslında gazdan dolayı ağladığını açlık olmadığını farkettim bıraktım biberonu bir iki memeyle savaş verir gibi oldu uğraştım her seferinde memeyi verdim almıyorsa bıraktım çok acıktığı için mecbur tuttu ve aldı o gün bu gündür sadece emiyo emmek istemediği zaman zorlamıyorum çünkü çıkarıyor bu sefer ilk aylarında sürekli acıktığını düşünerek her ağladığında emzirmek istememiz normal ama herşey açlıktan değil maalesef benimde şuan 3 ay 26 günlük