Arkadaşlar merhaba oğlum 2 yaşında ilk dişleri çıktığında fark etmedim ama şu an gözümüze çarpan bir durum var ön dişleri diğer dişlerine göre kısa Gülünce belli olmuyor ve sadece köpek dişleri belli oluyor bulunduğum şehirde çocuk diş hekimi ya da çene cerrahisi yok sadece merak ediyorum ana dişleri de mi böyle olacak yoksa emzik kullandık diye mi böyle benimle aynı durumu yaşayan arkadaşlar var mı