Merhaba güzel kadınlar 2 yaşına girdik suluk lazım hemde en acilinden phılıps avent kullandık akıtma yaptı hiç memnun kalmadım munchkin alacaktım oda 2 yaş için galiba olmuyor daha küçük bebekler için uygun bide yer düşünce plastik yeri çıkıyormuş ve akıtma yapıyormuş bir kaç sitede de bi modelinin küflendiğini duydum canım anneler varsa önerileriniz alırım hem gece hem gündüz kullanabileceğimiz olmalı 🌺🌺