nurella2633 Kızlar bebeğinde alt ast yükselmesi olan var mı neden yükselmiş ne yapmak lazım bi yardımcı olur musunuz
tgbyzcfth nurella2633 merhaba bebeğiniz kaç aylık benimkiler 15 aylıklar 9 aydır alt ast yüksekliğinin nedenini bulmaya çalışıyorlar . Metabolik ve gastroenterelojik testler yapıldı bir şey bulunamadık wes genetik testi yaptırdık sonuçları bekliyoruz :( kaç çıkıyor değerleriniz ??
nurella2633 tgbyzcfth ast 126 alt 251 okumuştu en fazla ama bu haftaki tahlilde düştü bizim değerlerimiz çok şükür bebeğim 9 aylık 8 tane dişi var hepsini bir anda patlattı ve çok ağrı oldu bende yatmadan calpol vermiştim rahat uyusun diye sanırım ilk tahlilde o yüzden yüksek çıktı sonra ilaçı kestik 15 gün sonra tekrar tahlil yapıldı ama iki tahlil arasında garip olmuştu yine yüksek çıktı ama bu hafta düştü
tgbyzcfth nurella2633 anladım bizimkiler grip oldu sadece dolven calpol kullandık alt ast değerlerimiz 1300 leri gördü . Ondan sonra wes genetik testi istendi işte sonuçları bekliyoruz ursomed diye karaciğer koruyucu kullanıyoruz devam ediyoruz
ruvala tgbyzcfth merhaba genetik test sonucunuz geldi mi acaba benim bebeğimin de ast değeri yüksek çıktı merak ettim
tgbyzcfth nurella2633 evet düşürüyor ama kullanmayınca geri yükselir mi korkuyorum ?? Siz kaç hafta ay kullandınız ursomedi
Aleyna6161 Kızlar bebeğim 1 yaşında, 1 yaş kontrolünde ast en yüksek 40 olması gerekirken 55 çıktı ama hastaneye gittiğimizde hastaydı ishal kusma ateş olmuştu iki üç gün calpol vermiştim ona sizce hastalıktan çıkar mı
nurella2633 Aleyna6161 evet kuzum etkiliyor benim oğlumunda grip olduğu için yüksek çıktı sonraki tahlilde düzeldi büyük ihtimalle sizinki de diğer tahlilde düzelir hasta olması ilaç kullanması etkiliyormuş sizin değerler çok yüksek değil bizim 200 lerdeydi
tgbyzcfth ruvala hayır henüz çıkmadı sonucumuz 1 aya çıkacak sanırım . 3.5 ayda çıkıyormuş sonuçlar bizim alt ast yüksek çıkıyor 8 aydır ve bi neden bulunamadı .. sizin ast değeriniz kaç ? Ck değerinize bakıldı mı ??
ruvala tgbyzcfth bizim fazla yüksek değil ama haftaya kas enzimleri ve sarılığa bakılacak 61 bizimki sizede geçmiş olsun inşallah tertemiz çıkar sonuçlarınız
egebabyss tgbyzcfth bizde aynı durumdayız. Metabolizma takipliyiz alt değeri tamamen düşmüştü hasta olunca tekrar yükseldi. Sanırım bizden de gen testi isteyecekler. Sizinde ck yüksek miydi?
tgbyzcfth ruvala inşallah hiçbir şey çıkmaz sizinde .. çok yüksek değil bence de .. dua edin geçmiş olsun
tgbyzcfth egebabyss evet ck değerimiz de 300 lerde çıkıyor son 1 aydır yine . Şimdi yine öksürük ateş var yarın gastroya gideceğiz bizimde yükselmiştir siz hastalandığınızda kaça çıkıyor alt değerleri bizim 1300 olmuştu en son :(