Deletedmom_220 istediğimiz için yaptık😆 3 sene sonra yaptık. 3 sene gezdik tozduk 3. Senin sonunda planlı gebelik oldu☺️ bir kızım oldu cok sükür. Annemle benim ilişkim arkadaş gibidir , ben onun o benim üstüme cok düser. Bunu hayal ederek bi kız evlsdım olmasını diledim Allahtan. Bir kızım olmasını eşimde bende cok istemiştik sükür oldu. Kız evladı gibisi yok vicdan merhamet. Benim abimde var abim annemi ayda 1 arar yada haftada 1 ama ben annemi babamı hergün ararım mesela. Kız evladı gibisi varmı ya🥲 iyiki de olmuş bu dünyada evlat sevgisi herşeyin önüne geçiyor. Çok güzel ve farklı bir duygu iyi ki olmuş☺️