Merhabalar, 3,5 aylık olmak üzereyiz. 2.ay kontrolümüzde doktorumuz göz muayenesinin bu aydan itibaren yaptırabileceğimizi söylemişti. Ben 4.aya gitmeden yaptırmak istiyorum ama nasıl bir göz muayenesi yapılıyor, neye dikkat ediyorlar yaptıranlardan yorum alabilir miyim 🙂↕️