Sevgili anneler merhaba. Bebeğim 14 aylık. Gece beslenmesini hala sonlandıramadım. Gece sık sık emmek için uyanıyor malesef. Deneyimleyen annelerden yardım ve fikir rica ediyorum. Gece uyandığında emzirmeyip farklı şekilde uykuya döndürmeye mi çalışacağım. Telkinde bulunacağım su teklif edeceğim bildiklerim bunlar. Ancak korkuyorum 🙂 gece uykusuna geçmesi gereken yerde biraz uyuduktan sonra uykuyu dağıtıp oynamaya meyilli bir bebeğim var. Emzirmediğimde kalkıp oynarsa uykuyu dağıtırsa ne yapacağım bunu bilmiyorum açıkçası. Bu sürede anne sütü yada başka bir şekilde asla beslemeyecek miyim kafamdaki sorular bunlar. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏