pogacayanaginannesi Bebekleriniz kaçıncı ayda ağlarken gözyaşı döktü normalde 1 buçuk aydan sonra gelir diyor instada bir doktor bebem 3 aylık olacak daha gözyaşı gelmiyor aklıma takıldı
surprizbebe pogacayanaginannesi 3 ay10 günlük benim 1 aydan fazla olmuştur akıyo gözyaşları. Hem de nasıl 😜 pusette iki dk fazla bırakayım çılgınca ağlar
instamomdegil pogacayanaginannesi ay onu şimdi bende gördüm. Hemen arama yaptım 😥 benim bebeğimde neredeyse 3 aylık olacak ama gözyaşı akmıyor ağlarken
pogacayanaginannesi surprizbebe bizde daha tık yok sadece geçen gün ikinci ay aşısında ateşi yükseldi ateşten gözleri yaşardı başkada bişey olmadı
pogacayanaginannesi instamomdegil bende endişelendim çarşamba kontrolü var neyse ki doktora soracağım