Kızım dün ishal ve kusma aşırı vardı acile götürdük kan alındı temiz çıktı serum takıldı. Sabah düzelmişti ishal ve kusma yoktu keyfi de yerindeydi ben yine de verdim ilaçlarını. Reflor ve ge oral verdi birde zinco yazdı sabah verdim ilaçlarını.
Şimdi sorum şu bu ilaçları ne kadar süre vereceğim daha doğrusu ge oral olanı 1lt suya hazırladım içiriyorum gidip gelip. Reflor de içti.
Zinco vitamin gibi bişeymiş bunu düzelse de vermeye devam edeyim mi?